qwertyxx benimkininde eşi işte baya kanamam vardı adet gibi olmuştum baya parçacıklı kanama durmazsa kürtaj bile dedi yani yoksa hayatını riske atarız dedi o derece biz progestan kullanırız iğne vururuz tutunursa durur yoksa yapacak birşey yok dedi yani rızkı meselesi dedi tevekkül et dedi ama progestana karşı duran doktora bir daha gitme öyle saçma birşey olurmu durana kadar kanama kullanacaksın yaniii