sarilale123 deletedmom43191 kocamın bana kurduğu alarm gbisin 😂😂 hadi kalk su iç diye yarım saatte bir hatırlatıcı ayarlamış 🤦
deletedmom43191 meleginannesi2 hepimize afiyet olsun su olmasa düşünemiyorum ben eve 5 lt alıyorum devamlı boyle 1 2 tane kaldi mi sinirli oluyorum suan balkonda 26 28 tane suyum var 🙈🙈🙈
meleginannesi2 deletedmom43191 benim de böbreğimde taş olduğu için mecburum 3.5 litre altına düşmemeye diğer hamileliğimde 31 haftalıkken tel takıldı böbreğime ödüm kopuyor o yüzden bu sefer de olmasın diye 🥲
deletedmom43191 egeemomms evet canım benim rahmetli teyzeme vermiş olduğum sözüm var hergun ac karnına 1 bardak su içeceksin demişti metabolizmaya iyi geliyormuş
HakanKemal deletedmom43191 15 yaşından beri idrar yolu enfeksiyonuyla savaşıyorum günde 3L su içiyordum zorla sabahları aç karnına tonlarca ilaç içiyordum atlattım şükür ama hala devam eskisi gibi değil sabah aç karnına su içince vucudum tepki gösteriyor
NaimeYilmaz Adım sayar uygulamamızda da var 💚 Kullanıyor musunuz? Adım Sayar: iPhone için Tıklayınız 👈 Android için Tıklayınız 👈
Momlife_ Aç karnına içtiğim su bana en güzel su gibi geliyor ağzım kuruduğu için yumuşatıyor😄 kahvaltımı yapıyorum damacana bitmiş evde kalanı içicem artık günlük 2 litre içiyorum bazen 2.5