vascenceloss minimini0 benim bi arkadaşım geçen hafta yaptı gayet memnundu oradan doktoru Remzi gündoğan
minimini0 vascenceloss iki kötü yorum görünce insanın içine çok şüphe düşüyor son haftalar bide dogum icin
simgeakyildiz Bende zehra hanıma gidiyorum bende orda doğum yapıcam 9 gün sonra inşallah iyi geçer doğum yapan varsa aydınlatsın lütfen