Merhaba bana fikir verebilir misiniz? 16 haftalıkken üçlü taramam yapıldı ve sonucu 20 haftalıkken öğrenebildim trizomi 21 1:50 çıktı yani yüksek riskli gebelik olarak yönlendirildim . Fakat gittiğimde geç saattı ve poliklinik kapalıydı. . Şu an 20 +3 üm . İkili tarama ve ultrasonda ense kalınlığı sağlıklı ve nazal kemik görüldü gayet sağlıklı demişlerdi . Alt üst oldum resmen ne yapacağımı da bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu için. Ayrıca akraba evliliği veya benim ve eşim tarafından down sendromu da yok . Acaba detaylı ultrason mu yaptırsam