ozlemozdmar Kızlar uygulama 5+3 gösteriyor dün doktora gittim karından ultrason ile baktı kese olması gerektiği gibi ama bebek yok dedi 2 hafta sonra gel dedi devlete gitmiştim haftaya şimdi özele gideceğim daha önce yaşayan var mı bunu ne oldu ?
pnar433463 ozlemozdmar canm dhaa haftan kucuk olduğu için kese tek gozukur bebek 6.haffadan sonra gozukuyor ben 6+6 da kalp atısı ve bebeği gördüm
cuteregina ozlemozdmar ben son adet tarihine göre 7 + 3 iken bile doktora gittiğimde karından gözükmüyordu anca ilerleyen haftalarda karından gözüküyor haftanız daha çok küçük
tortillam_ ozlemozdmar Keseyi görebilmen dahi iyi bisey. Stres falan yapmana gerek yok. İki hafta sonra bebeği de görürsün inşallah amin
0cerenk1 ozlemozdmar canım ben 6+0 da bebeği görüp kalp atışını aynı anda dinlemiştim, belki erkendir lütfen endişe etme🙏🏻
mervekalkann ozlemozdmar o haftalarda bebek olmaz ki ben 6+2 de anca görmüştüm vajinal ultrason ile de kalp atışını duymuştum karından duyulmuyordu bile
symyld ozlemozdmar 2 hafta dediyse 2 hafta bekleyip öyle özele veya devlete git bence kalp atışı da oluşmuş olur.