annekiz6141 canım sen normal düşünüyordun sezeryana döndün mü. Valla en iyisini yapmışsın. Ben muayene olduğum hastanede çalıştım daha önce arkadaşlarım var. Herkes bana sakın normal yapma altta dikişin olacağına ağrı çekeceğine sezeryan ol diyo. Zaten ben baştan beri karar vermiştim ama. İçim daha rahat şimdi. Ama tabiki Rabbim herkese nasıl doğum kolay olursa onu nasip etsin 🥰