kubb_ 7 haftalık hamileyim kalktığımdan beri açık pembe lekelenmem var sancım falan yok sadece sıvı şeklinde ıslaklık oluyor normal mi
Muhendis-Anne kubb_ progestan da sıvı şekilde akıntıya sebep oluyordu benimde lekelenme vardı sabah 2 akşam 2 progestan kullanıyordum. Kullanınca içerdeki kuruyanlarda sanırım su gibi akıyordu
Deleted33000 kubb_ ağızdan yeterli olmadığı zaman iğne olarak yapiyolar ben üç ay iğne +fitil olarak kullandım