sucukluyumurta07
Ben normal yaşantımda sütyene alışkın biriyim..
Hamilelik dönemimde yarım atlet denedim yapamadım. Sanırım bu alışkın olduğun şeyle ilgili.
Spnra emzirme sütyeni aldım. Uç kısmını belli ediyor diye içim rahat etmedi hem de üstüne atlet giyince zor bir hale gelir emzirmek diye düşündüm. En son emzirme atleti aldım, göğüs ucunu da belli etmiyor, daha iyi diye düşünüyorum.