beautiful_ Bugün kızçemi görmeye gidiyorum 31+4 haftalık olduk güzel haberler alırız inşaAllah 🌸 Kimler bebişleri görmeye gidiyor ? 🐣
060436 beautiful_ güzel haberler al inşallah güzelim bahar ver bana bizim görüş günümüz 15 haziran daha var çok özledim paşamı🫂🥰💙💗
orhismommmmmm beautiful_ aaaa ben gidiyorum aşkım hazırım eşimi beklıyorummm hadi inşallah haber ver bana
beautiful_ orhismommmmmm hadi git bakalım bende şuan araçtayım gidiyorum gidince sende bana haber ver 🤍
060436 orhismommmmmm güzel haberlerle gelmeni bekliyorum cnm inşallah herşey yolundadır paşamız sağlıkla gelsin inşallah haber ver bana aşkom 💙🫂🥰
aysgl330633 orhismommmmmm ay hadi bakalım sen daha öndesin tosuncuğu merak ediyorum ne zaman gelecek acaba 😍😍😍
clementine16 beautiful_ bugün değil ama yarın 32+0 kontrolüne gideceğim çalışabilir raporu ve 32. hafta kontrolüm için🌸
mnoa clementine16 32. Hafta dolmadan alabilirmiyiz acaba bende alacam bi kaç gün eksik kalıyor sanırım
060436 annekiz6141 amanın ayni gün almışız aşkom huma kuşum az kalmış gelmesine bizde 15 33 haftalık oluyoruz 🥰♥️🫂
annekiz6141 beautiful_ Bende dün gittim kuzum iyi bir sıkıntı yoktu hanım efendinin keyfi yerinde miss nstde de uyuya kaldı durttuk hep 🤣😂 güzel haberlerle gel bebeğim 🥰🥰🥰