Merhaba hanımlar, şöyle bir durum var; ben doğumu memlekette yapacağım, eşim de doğum zamanı yanıma gelecek inşallah, 1 ay kadar kalıp geri döneceğiz. Sezaryen olursa tarihi belli olacağı için sıkıntı yok ama normal doğum olursa yetişemezse diye tedirgin oluyorum, yola çıkması için en az 24 saat önceden haberi olması gerekiyor ama nasıl olacak hiç bilmiyorum, acele edip telaşla gelmesini de istemiyorum. Normal doğumda süreç nasıl ilerliyor? Yani doktorların doğum tarihi için bir tahmini oluyor mu ve bu tahminler tutuyor mu? Yoksa bir anda mı bu doğum başlıyor, sancı sürelerinden anlayabilir miyim? Sancılar çok sıklaşmışken geri her şeyin normale dönme ihtimali var mı? Hiçbir şey bilmiyorum. Gerekirse 1 hafta önce de gelebilir ama bu defa da 1 hafta içinde doğum olmazsa, doğum sonrasına pek izni kalmıyor. Yani öyle ayarlanmalı ki her şey ucu ucuna denk gelmeli ama çok mu şey istiyoruz acaba? Bu böyle ayarlanacak bir şey değil mi sanki?