Dün detaylida boyle söyledi doktor bu durumu.yasayan var mi ortadan degil.kenardan bağlı dedi baskı yapmasın dikkat et fln givi bisiler söyledi tam anlayamadım kan akışı açısından mi diyorsunuz dedim evet dedi plasenta anterior yazıyor kağıtta da bu ne demek