istanbullugelin27 2 gün arayla ayni hastane ve saatte beta değerlerimi yazıyorum. %90 kimyasal geciriyorum ama bi unut arıyorum sanırım yine de. Değerleri az artıp sonra düşen, sonra düzenli artan var mı acaba 🙄