kızlar elim ayağıma dolandı kafayı yiyecektim bebeğim hep benimle uyur yatak korumamızda var emip uyuduğu için yanımda yatar su içmeye gittim uyuyordu saniyelik yatak korumasının arasından kayıp parkeye düştü çıldıracak gibi oldum artık park yatağında yatacak herhangi bir komplikasyon olmadı Allah korudu getçekten normalde çok dikkat ederim uyurken korumaya da güvenmiyorum yanağının üstü hafif kızardı geçti gibi hemen kucağıma aldım sakinleşti kendimi yine de çok kötü hissediyorum annelerim sizlerde dikkat edin