hollyymollyy Saat 11di uyudum, 2de kalktım ve bu saat oldu has uyuyamıyorum (4:30) sabah mesai var, 7de kalkacağım İMDAAT😄😄 kalktım ortalık topladımm falan oyalandım ettimm, baya baya uyku sıfırrr. Sizzlerde böyle misinizz??