Kızlar Uludağ üniversitesinde gebe takipli veya doğum yapanlar yazabilir mi? Memnun muydunuz? Doktorum orada olduğu için bırakmak istemiyorum mecburen orada yapacağım gibi duruyor. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Hastane biraz eski korkuyorum. Sezaryende eşler alınmaz sanırım ameliyathaneye değil mi?