Dilekseyrek ulaşabiliyosan doktoruna bi sormalısın hala gelen bi su varmı peki sızıntı gibi tutamadıgın rengi nasıldı yada gelen suyun ? Bebeğin hareketlerini tatlı bişeyler yiyip takip et eğer hareketlilik yoksa sancın olmayabilir ama doktora gitmen gerekir bence doktorum susuz kalmaz bebek %20 oranda suyu içerde tutar su gelse bile dedi bana doğumu konuşurken ama hareketsiz olması doktora gitmeni gerektirir bende şuan 38 deyim günde en az 10 hareket yapması gerekiyo normal durumda