cansu1503 Bana chat gbt kız dedi.eşim attı aynı resimleri erkek demiş .ben geminiye attım erkek dedi .12 haftalıkken doktorumuz yüksek ihtimal kız dedi bakalım ne olacak merakla bekliyoruz kontrol günümüzü 😊
zeyzeynur servansmom bana hep erkek dedi chatgbt doktorlar da kız diyo bakalım bu haftaki kontrolde net olur inşallah