iyaabla
annebaliii
birden25
Çok teşekkür ederim herkese öncelikle 🥰 Dün uyandığımdan beri düzenli ama hafif sancılarım vardı doktor kontrolüm vardı zaten nstde sancı çıkmıştı fakat açıklık yok diye doktor eve gönderdi geldikten sonra sancıların sıklığı artmaya başladı gece tekrar geldim hastaneye 11 gibi 1 cm açıklık başlamıştı evde karşılamak istediğim için eve geçtim sancılar 5 dk da bir geliyordu.. sabah 4 gibi gerçekten arttığını hissedince hastaneye geldim 4 cm olmuştu yatış yapıldı. Ben hiç oturmadım bu süreçte yürüyüş yapmaya, pilates topunda zıplamaya, squat yapmaya devam ettim. 7 gibi 7 cm e çıktı ve ebem suyumu patlattı. 9 gibi tam açıklık oldu ıkınma hissi geldi zaten. 10.25 de doğum gerçekleşti çok şükür. Ben sancıları çok güzel karşıladım ebeler öyle söylüyor yani. nefes alıp vererek, bağırıp kendimi yormadım ama bu tabi herkeste aynı olacak değil bağırmak da çok normal. Ikınmayı çok iyi beceremedim sadece karından bastırıp destek vermek zorunda kaldılar.. Elbet zorunluğu var son saatler özellikle ama Rabbim sabrını veriyor hiiç korkmayın. Herkes yazıyordu merak ediyordum gerçekten bebek çıktığı an o kadar rahatlıyorsunuz ki sanki bi kaç saat önce o sancıları çeken ben değildim gibi 🤗 Rabbim isteyen herkese nasip etsin, sizlerin sürecini kolaylaştırsın sağlıkla kavuşun inşallah