izzeb Ben gebze yüzyılda semavi hanıma gidiyordum fakat kendisi pendik pedipole geçmiş doktor olarak bu hafta Çiğdem hanıma randevu oluşturdum hakkında bilgisi olan var mı acaba
kkaahhss izzeb ben Çiğdem hocaya takipliyim çok memnunum zaten ilk doğumumda da onunla birlikte idim .sakin herseyı açıklayan biri aklıma takılan en ufak şeyi bile açıklıyor sevıyorum ben kendisini .siz memnun kaldınız mi