mrvkln Kızlar ilk doğumum Eylül sonunda olmuştu o saten süslü pijamalardan almıştım heves edip ama asla rahat deil şimdi ikinci doğumum ağustos başı yasa ortası gibi nasipse sıcak oluyo baya hastaneler ya pijama takımı artı gecelik mi rahat olur sizce
D_erin1 mrvkln pijama takımı rahat serin kumaş aldım hastane klimalı zaten merkezi diyede serin oluyo
dgngr mrvkln gecelik almadım. 1 tane lohusa pijama takımı ve 1 tane normal pijama aldım. İkisi de uzun kollu önden düğmeli. Temmuz da bekliyoruz.
yineaylardankasim mrvkln kimono takımlarından almayı düşünüyorum ben rahat edemiyorum gelen gidenin yanında pijamayla aileden de olsa kimonolarda gayet pratik ve rahat oluyor bence
yineaylardankasim clementine16 LCW’dan bakıyorum genel olarak Trendyolda da gördüm bir iki model Defacto koton oralarada bakabilirsiniz çok kaliteli olsun diyorsanız OXXO Manuka gibi yerlerde de uygun fiyata bulunuyor ama bu markalarınki genel olarak plaj havasında kimonolar