elatoriaa Merhaba 33 hafta oldum bugün değişik bir baskı hissediyorum sancı değil sanki bacaklarımı açsam çıkacak gibi bugün biraz sinirlendim bunun etkisi oldumu bilmiyorum ama bu haftada bu baskı hissiyatı normal mi son haftalarım olsa bebek geliyor derim
cceylann elatoriaa bende 33+3 haftalık oldum ve kasılmalar oluyor her an doğrucam gibi hissediyorum acaba ikinci gebeliğim diye mi bu kadar erkenden kasılmalar oluyor
dilosunuz elatoriaa bendede oluyor hatta bazen nefes aldırmıyor soluma yatınca düzeliyor ama bazen sancida veriyor normal mi bilmiyorum Ama 🙂↕️
elatoriaa cceylann benimde ikinci ilkinde temizlik yaparken suyum geldi ondan mı evhamlanıyorum bilmiyorum. Kasılma dediğiniz gibi sancı değil çarşamba kontrolüm var doktora o zaman soracağım
saadet2308 Bende aynı durum var canım doktor progestan başlattı bebeğin baskısından dolayı aşağı inmiş dedi baya erken doğum öykümde var ondan dolayı korktum gittim