nurtenn1 Kızlar ben 36+6 doğum yaptım bebeğim suan 6 günlük ve sarılık olmuş tıbben tedavi hariç evde neyi uygularsam sarılığı geçer ya da geçer mi ?
gfc02 nurtenn1 geçmiş olsun acaba kaç kilo doğdu bebeğiniz bizde 36+3 günlüğüz lekelenme ve 3 cm açıklığım var heran doğabilir fakat 2 hafta geriden geliyor kilosu düşük dedi doktor
Nidaanur nurtenn1 sık sık emzirin. Doktorlarında önerisi bu oluyor. Benim oğlumda uzamış sarılık olmuştu.
yagiz_didem nurtenn1 gündüz bıle ışık açık kalsın demıstı doktor beyaz ışık ve açık renkli kıyafetler goydırın sık sık az az karnını doyurun demıstı ılk bebegımde sarılığı yuksektı küvete görmek ıcın sınırdaydı 4 güne düşmüştü evde
gfc02 MkalpR Anladım canım önemli olan sağlıklı olmaları inşallah sagsağlim kucağıma alırım dua edin bana olurmu
nurellaa52 nurtenn1 sık sık emzirme başka evde yapılacak bişiy yok değer çok artarsa ışın tedavisi yapıyorlar inşallah hemen geçer artmaz
esilaabla Sarılık vücuttan idrar ile atılıyor dolayısıyla bebeğinizin karnı ne kadar çok doyarsa ve ne kadar tuvalete çıkarsa o kadar azalıyor. Açlık sarılığı artırıyor
beriii47_ nurtenn1 nurtenn1 benimde 36+6 dogdu şuan 24 günlük olduk 7 gün küvezde kaldı 48 saat tüneldeydi geçen hafta gittik 6 olmuştu yarın tekrar kontrol var bol bol emzirmek diyorlar benimki çok kusuyor napcam bilemedim yarın doktora sorcam artık