sibelaydin0206 Arkadaşlar merhaba ben bişey merak ediyorum ben şimdi 32 haftalık hamileyim ama bebek 34 hafta kafası karnı her yeri 2 hafta önde gidiyor şimdi benim doğumum 32 haftaya göre mi hesaplanıyor 34 e göre mi 😅😅yani 6 haftam mi var 8 mi
mervenur09_ sibelaydin0206 ay merak ettiğim soru bende aynı şekildeyim geçen post açtım kimse yazmadı bende 38+6 olucam 12 itibariyle ama iki hafta önden gidiyor yani 40+5 haftalık kilosu geçtiğimiz perşembe günü 4056 Gr şeker takibi yap salı gel dedi bakalım yrn ne yol cizick adet tarihine göre mi gidicek yoksa iki hafta önden olana mi
cinderella sibelaydin0206 doğumu etkilemiyor 32. Haftadasınız ama bebeğinizin kilosu önde gidiyor organları 32. Haftayla uyumlu bunu bizzat sordum aynı durumu bende yaşıyorum normal haftası olarak hesaplıyorsunuz yani 8 haftanız var
nurellaa52 sibelaydin0206 bebeğin suan 32 yaşında yaşına göre hesaplanıyor büyük çıkması demek haftasına göre iri uzundur
sibelaydin0206 newmomad ben hangisi kolay olacaksa öyle olsun istiyorum ikisinden de korkuyorum hayırlısı olsun
newmomad sibelaydin0206 amin canım nasıl sağlıklı hayırlı olacaksa öyle olsun 🙏🏻 haftan değişmiyo sabit, çocuğun önde olması bir şeyi değiştirmiyor ama normal doğum için hala iki hafta önde gidiyorsa son zamanlarda kilosu falan belli kiloda olunca normale almıyorlar sadece 🙏🏻
sibelaydin0206 newmomad 2300 gram şuan birsz fazlası var dedi doktor ahahah bizim ki kuduruk bide ters duruyor umarım döner haftasına kadar
newmomad sibelaydin0206 haha maşallah 😂😂 her saniye olabilir valla dönebilir hiç belli olmaz keyfine kalmış bakalım 😂😂 benim arkadaşımında iki hafta önden gidiyor az kaldı doğumuna hatta doktoru öyle söylemişti bende sana aktardım. Sağlıkla gelsinler miniklerimiz 🙏🏻🥹
sibelaydin0206 mervenur09_ sizinkinin kilosuda epey varmis.normal.zor doğum olur bence sezeryan gibi duruyor sizinki
mervenur09_ sibelaydin0206 valla acildeki doktor sen bunuda normal dogurursun dedi yrn doktor birzdaha bekletirse ben suni isticem iki normal doğumdan sonra sezeryan istemiyorum açıkçası daha neyi bekliyorlar anlamış değilim
glcdmr Benim bebeğimde de aynısı var şuan 38. Haftayım 3650 çıktı kilosu yarın doğum için gün verip suni ile doğum başlatmayı düşünüyor doktorum ama ben inanılmaz korkuyorum
glcdmr Doğumunuzsa kilo çok daha esnek oluyor diye biliyorum benim ilk doğumum 4 ü geçirttirmiyorlae o yüzden ama ben doğumun her şeklinden korkuyorum
mervenur09_ glcdmr valla ilki çok güzel di ama ikinci berbattı oğlumun köprücük kemiği kırıldı doğumda zorlamadan dolayı bunda da o yüzden korkmuyor değilim nasıl olcak bakalım