Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı doktorum plesantanın haftasına göre biraz yaşlı olduğunu söyledi. Normalde böyle durumlarda bebeklerde gelişim geriliği oluyormuş ama bizim bebek önde gidiyor doktor bir sıkıntı görünmüyor şuanda dedi. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı 32 haftalık hamileyim