kumsalmavi Reglm 2 gün gecikti sonra pembe lekelenmeler oldu ardından kahverengine döndü ve çok hafif kanama gibi duruyordu ama kahverengiydi toplam 2.5 3 güne yakın sürdü ve kesildi ne demek bu yaşayan var mı
glcnylmzz kumsalmavi lekelenmeler genelde 3 gün sürüyor regl gibi değilse kanama yerleşme kanaması yaşamışsın
fammyyy kumsalmavi ben yerleşme yaşamadım ama burada okuduğum kadarıyla neredeyse 1 gün bile sürmüyormuş çok az silinince leke oluyormuş. Sizin adet olabilir.
kumsalmavi cinderella bende öyle düşündüm ama normalde çok sancım olurdu asla duramazdım öyle olmadı biraz daha farklı gibi hissettim
glcnylmzz kumsalmavi bir ped doldurmayacak kadar olduysa yerleşme olabilir istiyorsan inşallah gebeliktir 😊
nrgizz kumsalmavi aynen ya bendede suan oluyor ve regl olduğumda hep ağrı olurdu ama şimdi hiç olmadı sadece kanda değil ya lekeler hemde epeyi hiç böyle biseyle karsilasmamistim şimdiye kadar garip