dgngr elifmuslu endokrine gidip her ay kan verip kontrole gitmen lazım. İlacı her gün aç karnına yemekten 1 saat önce içmen ve hiçbir şey yiyip içmemen lazım. Vitamin vs de 4-5 saat sonra içebilşrsin.
fdegirmencii elifmuslu benim 2,94 tü doktorum çok yüksek değil ama yine de ilaç yazıyorum biraz düşük olsa daha iyi olur yarım kullanırsın demişti
dilosunuz elifmuslu ben 2020den beri ilaç kullanıyorum kızımda çıkmıştı öyle kaldı bunda da aylık kan veriyorum değere göre ilaç ayarlıyor doktor
zhryvz elifmuslu endokrinoloji bölümüne gidin orda gerekli kan tahlilleri yapılır ve ilaç tedavisi başlanır bebeğin gelişimi için önemli 🌸
elifmuslu cuteregina bugün uzakta olsa randevu buldum dahiliye inşallah başka kan istemez dün vermiştim başka bir hastanede. Siz şu an kaç haftalıksınız her şey yolundadır umarım
cuteregina elifmuslu tekrardan kan istiyor bu troid’in başka bir türüne daha bakıyorlar yani o doktorların bakmadigi başka bir şey daha bakacak büyük ihtimalle benim şu an iyi 12 + 3 haftalık bugün cinsiyeti öğreneceğiz inşallah sizinki de iyi olur
aaeak elifmuslu ben ilk hamilelikte de ikinci de öğrenir öğrenmez başladım. İlkinde dahiliye doktoru farketti hemen başlattı ve aylık kontrole gideceksin dedi , ikincide de ben bildiğim için hemen değerlerime baktırdım