birbebekveannesi_ ben orda doğum yapmadım arkadasım yaptı normal doğum onu içeri aldılar bizi almadılar zaten, sancısı baslamıstı 8 saat kadar sürdü sancıları biz yanında değildik telefonla iletisim kurdu bizimle sürekli alttan muayene etmisler öyle oldukça strese girmis zaten heryer pislik içinde doğduktan sonra gördük arkadasımı normal odaya aldılar doğumdan sonra odada gördük yani sadece ebelerde biraz kaba davranmıs biz soru sorunca da bize ters ve soğuk cevaplar veriyolardı zaten