9 hafta su gelmesi için baya erken bir hafta diye biliyorum ama yinede doktorunuza sorun derim. 14 cü haftamda aynısını yaşamıştım, o zaman kontrol etdiklerinde mantardan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi bir fitille normala dönmüştü. İreliki haftalardada ara-ara öyle aşırı ıslaklık olunca doktorum normal demişti.Bir defasında ayaklarımın arasından su gibi bir şey akmıştı 16 cı haftamda,o zamanda idrarımı kaçırıyomuşum 😂İçinizin rahat etmesi için mutlaka doktorunuza görünün derim