Bugün 40+4 oldum doktorum zar sıyırma yaptı ve perşembe günü için yatış planladık. Bebeğim 39. Haftamda kanala yerleşmeye başlamıştı ama ne su ne sancı,nişan vs yok o yüzden perşembe günü ilk olarak suni sancı denenecek ilk doğumum da olduğu için bekletiliyor zar sıyırmadan sonra doğumu başlayan da var hiç etki etmeyen de var hakkımızda hayırlısı bu süreçten geçenlerin fikirlerini deneyimlerini merak ediyorum doğrusu