esmakoca Haftaya girdikk bugun ilk defa çatı muayenesi oldum çok korkarak gittim. Buradaki yorumları okumuştum bağırdım çok ağrıdı diyenler vardı herkeste farklı demek ki… Ağrı asla yok rahatsız edici bir his tabiki ama onun dışında ağrı sızı yok 2 dakika sürmüyor bile korkmayın annelerim 💕🩵🩵
esmakoca Çatı muayenesinde kafa aşağıya tamamen inmemiş dedi doktorum ne yapsam süreci hızlandırabilirim
_kalpatisi esmakoca bol yürüyüş yapın yerden bişey alır gibi eğilip kalkın azıcıkta bebişin totosuna vurun iner o 😅😅
bsrelif esmakoca canım kanala inme egzersizleri var YouTube’da onları yap genelde çömelme hareketleri tarzında bulamazsan atarım buradan
esmakoca Buraya kadar gelmişken sezaryana dönmeyiz dimi bu egzersizlerle iner o kadar geriyor ki beni sezeryan çok korkuyorum