Kızlar selam, hamileliğimi çok yeni öğrendim. İlerleyen süreçlerde vücudum bebeğime yetecek mi kaygısı yaşıyorum. Ben çok kolay yorulan biriyim kondisyonum düşük, çok hafif skolyozum var ve sağ omzumda tendon yırtığı var hareketlerimi çok kısıtlıyor. Kalbimde de ekstra atım denen şeyden var yıllardır. Çarpıntı ritim bozukluğu gibi fazla olduğunda panik atak yaşıyorum. Hamileliğimi vücudum kaldırır mı çok merak ediyorum biraz kaygılanıyorum bunu düşününce. Çok şükür iyiyim aslında ama hamilelik psikolojisi çok garipmiş taaa 6-7 ay sonrasını düşünüp panikliyorum. Siz ne diyosunuz bu durumlara