derya5960 0cerenk1 ben kan felan vermedim kalp atışını duydum 1 ay sonra lekelenmem oldu doktora gittim böyle bişey geldi başıma dedim oda bana pis kanı atmış dedi bir ped doldurmuyorsa sorun yok dedi