Svvv Kızlar dün nişanım gelmişti yani galiba nişandı bilmiyorum bunu yarın doktoruma söylesem alttan muayene eder mi etmesini istiyorum artık doğsun istiyorum 38+6 olacak yarın
deletedmom43191 Svvv her doktor muayene yapmaz ben 3 gebeligimde de olmadım fakat yapılırsa da 37 38 belki yapılır hic bilgim yok
orhismommmmmm Svvv bizde 38+4 üz. Doktor sancın gelince bakcam dedi en doğru o zaman sonuç verirmiş bende sancı fln yok nişan nasıldı nasıl anladın bacım
Momlife_ Bu ultrasonla gözüken selviks mi ne o ne oluyor o da mı açıklık bugün benim bakıldı kapalıymış 37 haftalığım
Svvv orhismommmmmm bende de aynı gün içinde hissediyorum yalancı mı gerçek mi bilmiyorum ama nst de çıkmıyor sancı, nişan da dün böyle jelimsi sarı hafif kırmızıya çalan bir akıntı geldi o herhalde bende bilemedim bacım