zozanasil eczaneden içeçeğini alıp dolabına koy yanında soğuk götür ,soğuk iç ben ılık içtim iyi olmuyor pek . Onun dışında sorun yoktu içtim bir şey olmadı . Doktorum sağlık ocağında yaptır dedi. Bilseydim bir gün önceden eczaneden alıp dolaba koyup soğuturdum eczane ılık verdi. Sabah aç karnına kan verdim sonra içeçeği içip 1 saat bekleyip bir daha kan verdim.