198989 Güzel anneler merhaba 🥰🥰🥰 bişey soracağım ben şuan ikinciye hamileyim ve 32. Haftadayım ikinci doğum 1.ye göre daha kolay oluyor deniliyor öylemi acaba ?
senaryo 198989 bende 33+5im ilki 35de geldi suni ile şuan aşırı korkuyorum sebepsizce bekleyeyim bende kenarda inşallah ikinci kolay olur kendi sancımla 🥹
Elya611 198989 2 doğumumda 9 cm ile hastaneye giriş yaptım 5 dakika içerisinde doğum gerçekleşti 3600 gr doğdu oğlum şuan 3e hamileyim 🥹
_kalpatisi 198989 benimde sık duyduğum ve merak ettiğim bi konu. Bende 2. Ye hamileyim 32+3 olucam. Yazılanları merakla okuyorum 😅😅
198989 senaryo ayy inşallah yaaa 🙏🏻şuan isteğim yine normal doğum ama kendi sancımla olsun 😊. Gerçekten normal doğumun çok faydasını gördüm
198989 Elya611 ayyy size maşallah 🧿 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım . Peki ikinci doğum daha mı kolaydı yoksa değişen bişey yokmuydu 😄
atlasmelikee Elya611 ay merhaba benim de inş 2.doğumum olacak ilki normaldi normal istiyorum ama o evde bekleme kısmını falan nasıl yaptınız doktorunuzla iletişime geçtiniz mi süreç nasıl oluyor hastaneye çok yakınım bi şey olsa hemen giderim diye düşünüp hastaneye erken gitmek istemiyorum ben
198989 _kalpatisi ben ilkinde bile bukadar tedirgin olmamıştım ama bunda nedense bi tedirginim anlam veremiyorum . Ama daha net bi cevap alamadım 😄
_kalpatisi 198989 çünkü ilkinde doğumun nasıl olduğunu bilmiyodun ama artık biliyosun. Bildiğin için korkuların gelmeye başladı bende aynıyım şuan 😅😅😅
198989 _kalpatisi söylediğin çok doğru 😄 şuan tek korkum tekrar suni sancıyla doğum yapar mıyım endişesi 🤨
198989 atlasmelikee aynı sorular benim kafamdada var . İlkinde benim sadece suyum geldiği için hemen gitmiştik ama sancıda hemen gitmeli miyiz bilmiyorum 🤷 ama nişan gelince hemen gitmeliymişiz onu biliyorum 😄
Elya611 atlasmelikee açıkçası doktorumla iletişime geçmedim bir gün önce gittiğimde daha var zamanına demişti ama gecesi sancım olmuştu kontrol için gittiğimde açıklık tamdı doğuma alındım direk
_kalpatisi 198989 iyiyi çağır 😅 pozitif düşün pozitif olsun herşey ama bu doğum korkusu beni pozitif düşünmemi engelliyo yinede sen pozitif düşün 😅😅😅
atlasmelikee 198989 ilkinde nişanım geldi açılmam yoktu doktor muayene etti sanırım tetikledi biraz sancım başladı açılma 2cm derken ta ertesi gün gece yarısında doğum yapmıştım.hastaneye 4cm ile yatışım yapıldı 16 gibi gece 00.20de doğdu bebeğim de tam aşağıya inmemişti o yüzden uzun da sürdü sanki. şimdi hem oğlumu hemen bırakıp gitmek istemiyorum hem evde sancı çekmek daha iyi diyor herkes ama herhalde sürece göre şekilleniyor bu durum da :/
_kalpatisi 198989 valla bana denileni söyliyim sana 2. Doğumda sancı gelince evde beklememen gerekiyomuş çünkü 2. Daha kolay oluyomuş daha hızlı doğuruyomuşsun (Allah’ım Aminn) 😅 benim ilk doğumumda gece 12 de başladı akşam 15:57 de doğurdum kendi sancımla. Şimdi yine kendi sancımla doğurmak istiyorum ama hastaneye gittiğimde min. Açılmam 5 cm olsun. Çok mu şey istiyorum 😅😅😅
aybikk038 Bende ilkini normal yaptım ama suni sanciyla bugun 37+5 im sabahtan beri kasilmam var nstye girdim sancim var 60 larda ama acikligim olmadigi icin bol bol hareket dedi insallah kendi sancimla kolay dogururum bakalım bende beklemedeyim
aaeak Ben de aynı endişeyi taşıyorum 🥹 ilk doğumum kolay oldu elhamdülillah suyum geldi kendi sancımla doğum yaptım, şimdi 39+5 olduk henüz bi hareket yok suni sancıdan korkuyorum. Ne olacak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
dilarakadir0853 Umarim kolay olur 2.dogumumuz ilkinde kendi sancimla 6 saatte dogum yapmistim coronaya denk gelmisti tek dogum yaptim.cahildim birsey bilmiyordum.suan basima ne gelecegini bildigim icin aşırı korkuyorum hepimiz vakti saatinde saglikla bir avazda doguralim insallah
198989 dilarakadir0853 amin inşallah canım 🙏🏻 benimde ilki covid dönemine denk geldi ağzımda maskeyle doğuma girdim hiç bir şekilde çıkarttırmamışlardı bu yönde çok zorlandım .
ilayda3620 198989 ben ilk doğumu suni sancı ile doğurdum ve çok zor oldu. 2. Doğumumda evde 10 gün hafif sancılar çektim yürüdüm bu 10 gün 10. Gün gecesinde sancım girmeye başladı ve ben anladım aslında ama ilk doğum çok zor olduğu için son ana kadar beklicem dedim gece 4 de sancılarım başladı ben hastaneye sabah 7-8 gibi gittim gittiğimde 8 santim açıklığım vardı ve 2 saatte doğurdum çıktım daha kolay olmuştu benim için
198989 ilayda3620 inşallah benimde açılmam ve kendi sancım olurda kolay bi doğum gerçekleşir 🙏🏻 korktuğum tekrar suni sancıyla doğum olması