Kızlar merhaba,
Gebelikte tansiyon kaç olunca ilaca başlıyorlar benim iki gündür 132/90 çıkıyor bazı zamanlar 12/84 gibi de çıkıyor ama genelde 13 lü çıkıyor.ilaç kaç olunca kullanılıyor ben hemen ilaç kullanmak istiyorum çnkü tansiyon yüksek olunca bebeğe besin ve oksijen gitmesi azalıyor bebek gelişimini de etkiliyor