İlk gebeliğim 14 gün sonra oğluma kavuşacağım. Hamilelikte psikolojim çok değişti bu ben değilim dediğim anlar çok oldu ve beni asıl korkutan doğumdan sonra daha da abartır mıyım endişesi.. zorba ve kaba bir insan oldum, birşey söylerken kırılırlar mı endişesi taşımıyorum. Ama sonra pişman oluyorum. Lohusa depresyonu yaşar mıyım acaba yaaaaa?