izguler bugun kontrolden geldim 19+5im yine goremedik cinsiyeti.doktorum artik banada dert oldu dedi düşünün🤣tek cinsiyet gosermeyen benim bebegim degilmis icim rahataldi 😁bizde detayliya kaldik artik insallah onda ogrenebilirim.onda bile ogrenecegime olan inancimi kaybetmek uzereyim dogumda ogrenicez galiba 😂