Beyozz777 Kızlar 14 haftalık gebeyim idrarımda keton pozitif çıktı ve enfeksiyonda yüksek Çok kustuğum için acile gittim orada öğrendim serum yedim ama yatış yapalım istersen dediler kabul etmedim başına gelen var mı
Raflesya Beyozz777 Yatış yaparsan senin içinde bebek içinde çok iyi olur.Bende gebeliğimin o haftalarında farklı zamanlarda ketondan dolayı 3-4 kere yatış yaptım serum verip düzeltiyorlar keton değerini korkulacak bir şey yok aksine sizin için iyi olur