izguler Hanımlar iyi akşamlar, Kaç ay kullandınız? 3-3.5 ay aksatmadan kullandım ama hamilelik boyunca kullanan var mı?orzax ocean mummy kullanıyordum, içerisinde bütün faydalı vitaminler var, devam etsem sıkıntı olur mu yatmadan alıyordum.
izguler nurellaa52 ayy çok sağ ol, bu gün sormayı unuttum doktora. Demir de var içerisinde düşük benim de demirim. Ben de devam edeyim bari, çok teşekkürler 🙏🏼
ballim_dunya izguler bende 8+5 deyim daha yeni başladım sayılır elimde 2 aylık daha folik asit var yani 4.5 aya denk geliyo o zamana kadar içirip bitirsem olur mu bi zararı olmaz bence
nurellaa52 ballim_dunya onu doktora sor bende 8 haftada gidicem folik asit çok kullanılmıyor 12. Haftada kesiliyo diye hatırlıyorum ilkinden folik asit sıkıntı dozunda kullanmalıyız