Herkese Selam 22 Yaşındayım, Amh Sonucum 1.08 Geldi. Yaşıma Göre Sınırla Düşük Arasında Bir Değermiş Sanırım. Henüz Doktorum Görmedi Ve Yorum Yapmadı, Randevumu Beklerken Çok Merak Ettim. Genç Yaşta Bu Değerleri Görüp Süreci Nasıl Yönetenler Var? Biraz Tecrübe Ve Morale İhtiyacım Var Şimdiden Teşekkürler.