annebebeka baharsst ikisinde çok güzel ama yiğithan sanki çok daha hoş geldi bana, farklı bir ağırlık katmış🥹
allyslife baharsst soyadınla beraber seslen evde canım, hangisi daha akıcı kulağa hoş geliyorsa onu seçersin
annebebeka baharsst 🥹 benimde çok hoşuma gitti, adı hangisi olacak bilmiyorum ama umarım sağlıklı, efendi, hayatı huzur ve mutlulukla gecen bir beyefendi olur minik yakışıklı🫣🤍
allyslife baharsst soyadını bilmediğim için bir şey diyemedim ikisi de çok hoş, kuzenlerimin çocuklarından biri Yiğit Ali, diğeri de Yiğithan🫠 sevdiğim isimler olduğu için soyadı ile uyumuna bakıp karar vermek daha iyi🫠
baharsst allyslife ya Soyadı oğlu diye bitiyo. Han kalın harf uyabilir belki ama bana uzun geliyor sanki😅