İlk gebeliğim her şey sorunsuzdu karnım büyüyene kadar hamile olduğumu bile unuttuğum olurdu 😀 Artık son günlerdeyim ve doğum için endişeliyim, nasıl olacak olacak mı acaba doktor ne diyecek vs. burada öğrendiğim veya içimi rahatlatan yazılar olduğu gibi dehşete düşüren bilgiler de var ve bu benim gibi olan gebelere bir fayda vermiyor aksine daha çok kaygılandırıyor. Bir başlık var pozitif doğum hikayem okuyorsun mutlu ediyor Allah bana da böyle nasip etsin diyorsun altında başka bir başlık çatı muayenesi oldum şöyle canım acıdı böyle acıdı yok membran sıyırma.. doktor kontrolüne gitmeye korkuyoruz artık, biraz daha anlayış veya daha yumuşak bir dille yazsak daha faydalı olur diye düşünüyorum yani çok acıdı 3 gün geçmedi demek var biraz acı hissettim ama geçiyor demek var ben bu iki ifadenin birbirinden çok farklı olduğuna ve olacağına inanıyorum 😊