Arkadaşlar selam sırasıyla en üste iki tane alt altı olan test pazar saat 16.00 gibi tam net olarak gözüken pazar akşam saat 22:00 silik olan da pazartesi saat akşam 19:30 lütfen bakar mısınız sizce çatlama oldu mu ben bu işlerden anlamıyorum cumartesi günü kontrole gittiğimde sol yumurtam 23 sağ yumurtam 20 idi fakat çatlatma iğnesi bulamadık maalesef yapamadım daha önce 24 olan bir yumurtam gittiğimde çatlamamıştı sizce bu sefer doğal çatlama olmuş mu ne diyorsunuz