senaakck 30 haftadan sonra erken doğum riskim vardı bı kaç kez hastanede de yattım.En son kontrolde bebeğin plesantasi kireçlemeye başlamış dedi doktorum 2 gün sonrasında ameliyat günü verdi.Bende panik atak olduğu için biraz zor geçti açıkçası kendimi çok sıktım çok stres oldum tansiyonum fırladı vs sakinleştirici yada genel anesteziye cevirmesinler diye çok zorladim kendimi.Ve bebegi çıkarana kadardı herşey sonrasında sakinlestim☺️tavsiyem stres yapmayın ameliyat olacaksanız da kasmayın kendinizi.Bele vurulan iğne vs hiç anlamıyorsun.Ve en güzel yanıda bebeğine kavusuyoesun agrilarin başlamadan ☺️