cansucaann benim de doktorum 3 aydan sonra dozunu düşürdü. İlk 3 ay her gün kullandım. Hatta hamilelikten 3 ay önce başladım.. planlı bir gebelikti.. 12.haftadan sonra haftada 2-3 gün kullanmamı önerdi. Bu haftalardan sonra folik asitten ziyade, Demir, D vitamini kalsiyum ve Omega 3’e ağırlık vermemi istedi.. 29.haftadayım bu planda devam ediyorum.