Kızlar 2 gün sonra şeker yükleme testi yaptıracağım. Gittiğim hastane uzak sabah 9a randevu aldım o gün içerinde kan sonuçları vs çıkıyor mu yani bir kaç gün sonra tekrar gitmemize gerek var mı yoksa gün içerisinde sonuçlar çıkıp doktora gösterebiliyor muyuz?