Ben ilk aylar mide bulantım oldugu halde baya istahlıydım. Yemek yerdim gece cigköfte abur bucur tost ayran vs yapardım. Ama su an 34. Haftadayım ve bayadır zorla yiyorum yemegi bi güzel hazırlıyorum oturuyorum sanki doymuşum gibi hazırlarken. Sizlerin iştahı nasıl? Bu zamanlarda aksine cok istah acılır