gelincik3278 Fsh biz yüksek bi tık
E2 bizde düşük bilginiz olsun. Gebeliğe engel değerler bunlar. Erken menapoz durumu olabilir Amh baktırdınız mı ? O kaç çıkıyor ? Bende de aynı durum var 3,5 senedir uğraşıyorum da o yüzden bilgi sahibiyim bu konularda