Kızlar dün aksamdandir baş ve diş ağrısından geberecem hastaneye gittim acile hiçbir şey yapmadan sadece parol verdiler doktora da yonlendiremedikleri için diş çekimi için onayda alamadım boş boş gidip geldim bide Urfa’nın sıcağında minubisle git gel öldüm öldüm dirildim ben bu gece nasl uyuyacam ya ne yapabilirim ?